Minust
Mulle on omistatud bakalaureusekraad Tallinna Tehnikaülikoolis materjalitehnoloogia erialal, spetsialiseerusin tekstiilmaterjalidele. Bakalaureuseõppe teisel kursusel (jaanuaris 2022 a.) alustasin matemaatika ja eesti keele eratundide andmist läbi Mentornaut programmi (Stemy OÜ). Õpetajana töötamine on aidanud mul mõista õpilaste õpiraskusi ning inspireerinud looma erinevaid õppematerjale, sest olemasolevad materjalid ei olnud minu kui õpetaja jaoks piisavad. Olen arendanud välja õpetamismeetodeid, et õpilasi tõhusamalt ning paremini toetada aine omandamisel. Minuni jõuavad üldiselt õpiraskustega õpilased, kellel on õppimises tekkinud lüngad, mis takistavad edasisi ainealaseid teadmisi omandamast. Nende õpilaste õpitulemused on paranenud minu tundide toel, tagasiside nii õpilastelt kui ka nende vanematelt on olnud positiivne. Samuti kuulan oma töös õpilaste muresid koolielust ning teen koostööd lapsevanematega, et parendada õpilase õpikeskkonda.
Oma töö lihtsustamiseks tegin Discord keskkonnas kanali, mille kaudu olen pidevas suhtluses oma õpilastega, keda on nüüdseks juba olnud mitusada, aktiivseid õpilasi iganädalaselt kümmekond. Discordis saavad õpilased küsida küsimusi minult ja teistelt õpilastelt ning neil on pidev ligipääs eratunnis läbitud ülesannetele, lahenduste kuvatõmmistele ning minu loodud või jagatud lisamaterjalidele. Tänu õpilastele on mul välja kujunenud õpetamismeetodid.
Õpilased, kes minu juures tundide võtmist alustavad on rääkinud, et neil on liiga suur koormus, motivatsiooni puudus ning hirm matemaatika ja selle õppimise ees. Kuid juba peale esimest eratundi on õpilased andnud positiivset tagasisidet minu oskusele matemaatikast rääkida lihtsalt ja loogiliselt, ilma eeldusteta, et nad juba midagi teavad.
2022. aastal alustasin Stemy keskkonnas koos teiste noorte eraõpetajatega välja arendama Remy AI õppeprogrammi, mis genereerib ise erinevates keeltes ning vastavas riigis kasutusel oleva õppesüsteemi järgi erinevaid ülesandeid, mida õpilased läbi selle programmi saavad lahendada ja näha ka hiljem genereeritud lahenduskäike. Õpetajate töö on ülesannete ja lahenduste testimine, vajadusel parandamine või muutmine.
Sama aasta novembris otsustasin kandideerida põhikooli matemaatikaõpetaja ametikohale, kuhu mind ka vastu võeti. Alustasin tööd erivajadustega õpilaste matemaatikaõpetajana kolmandas kooliastmes. Noortega töötamine on mulle väga südamelähedane pakkudes väljakutseid, loomingulisust ja eneseteostusvõimalusi.
2024. aasta sügisest asusin õppima kunstide- ja tehnoloogiaõpetaja magistriõppesse.
Kellele?
Aitan matemaatikat omandada kõigil huvilistel, olenemata nende vanusest. Kas oled põhikooliõpilane, kes vajab täiendavat tuge koolis või koduõppel? Või oled täiskasvanu, kes soovib meelde tuletada põhikooli matemaatika põhitõdesid? Olen valmis abistama ka erivajadustega õpilasi, pakkudes neile pikaajalist tuge kasvõi aastateks. Pikaajaliste õpilaste jaoks koostan õpilase soovil personaalse õpikava.
Õpetamisest


Minu tegevused ja tulevikuplaanid
Minu suur soov on muuta maailma läbi hariduse, muuta populaarsemaks laagreid, õues mängimist, lugemist, kirjutamist ja meisterdamist. Soovin inspireerida inimesi nii suuri kui ka väikeseid.
Hetkel arendan välja minimaalsete sõnaliste selgitustega matemaatika õpikut ning selle edasiarenduseks soovin salvestada matemaatikatunde teemade kaupa loogilises järjestuses algteadmistest kuni lõpuni välja. Seega aitab minu loodud matemaatika õppimise programm püsida elukestvas õppes kogu elukaare vältel.
Soovin anda välja ilukirjanduslikke raamatuid ning tõsta noorte huvi kirjanduse, lugemise ja kirjutamise vastu pakkudes neile võimalust ise kirjutada ja kirjastada oma raamat, läbi mille nad saavad kasutada oma loovust, arendada kirjutamisoskust ning disaini ja joonistamisoskust, suhelda inimeste ja erinevate ettevõtetega, harjutada võõrkeeli läbi tõlketöö, õppida kasutama otsingumootoreid ja avalikke tasuta veebitööriistu.
Õpiku arendusperioodiks lõin kaks suhtlusgruppi õpilastele ja täiskasvanutele, kelle seas on ka õpetajaid, et saada neilt pidevalt tagasisidet erinevate ülesannete, kujunduste ning teemade ülesehituse ja järjestuse kohta.
Eratundide läbiviimiseks ja õpiku kirjastamiseks registreerisin ettevõtte MensVia OÜ, mille veebilehekülje disainisin ja ehitasin üles WordPressi platvormile. Lehekülg on nähtav aadressil: http://mensvia.ee/.
Oman laagri kasvataja-juhataja osakutsetunnistust ning mul on kehtiv esmaabiandja tunnistus.
Minu suur unistus on luua tänapäeva võimalusi ära kasutades erakool, mis arvestab kõigi õpilaste vajaduste ja võimalustega, on praktiline ning inspireerib õpilasi pidevalt edasi arenema. Soovin olla mentor, keda oleksin soovinud põhikoolieas endale.