Mängu ettevalmistus
Lõika kaardid joont mööda välja ja lamineeri nii, et kaartide vahele jääks lamineeritud riba vähemalt 2 mm. Lõika lamineeritud kaardid välja ning kinnita hoiustamiseks mängukaardid rahakummiga.
Kuidas mängida?
Igal kaardil on pilt ja selle all sõna(d), mis tuleb ühendada nii, et esimesel kaardil olev sõna sobiks kokku järgmise kaardi pildiga. Kui kõik kaardid on õigesti ühendatud, siis saab nendest koostada ühe rivi. Alustada võib ükskõik, millise kaardiga.
Mängus on 40 kaarti.
Mängu autor: Mailis Saealle
Nüüdisaegne õpikäsitus:
Õpilane saab ise valida esimese mängukaardi, millest alustada (näiteks see, mida ta teab ja oskab), see toetab õppija individuaalsust, lähtumist tema teadmistest ning õppimise personaliseermist.
Õpilane saab jätkata rida ühelt või teiselt poolt. See võimaldab paindlikkust ja valikuvabadust, mis suurendab õppimise autonoomiat ja motivatsiooni.
Õpilane saab teha väiksemaid ridu ja ühendada neid suuremasse ritta hiljem. Toetab loovat ja süsteemset mõtlemist, probleemilahendust ja õppimise konstruktivistlikku lähenemist (õpilane loob ise tähendusi ja seoseid).
Õpilane saab end ise kontrollida (kas ta sai kokku ühtse loogilise rea või mitte). See on eneseregulatsiooni ja metakognitsiooni arendamine – üks keskseid elemente nüüdisaegses õpikäsituses.
Õpilast saab kaasata õppemängu kaartide valmistamisse. Toetab õpilase aktiivset osalust, loovust ja vastutust, samuti õppeprotsessi kaasloomet.